martes, 18 de marzo de 2014

ACTIVITAT 3




Hola a tots, avui vaig a parlar de la pràctica reflexiva que he fet a l´aula al voltant de les emocions.
En un primer moment, tenia que cercar una definició d´emoció de forma individual i aquesta es la definició que he apuntat:
Una emoció és un estat d´ànim que una persona manifesta en un curt periode de temps, que pot ser molt canviant depenent del moment i de la situació en la que s´encontri l´individu i al mateix temps pot ser molt ambigua. Les emocions no són estàtiques sinò que es poden millorar.

Fent una mica d´investigació per la Red i juntament amb les aportacions de classe, arrivi a la conclusió que les emocions ens regulen, fan que tots els essers humans estem en equilibri i que les emocions es tenen que mostrar, no amagar-les, malgrat el que es pensi socialment.

Les emocions es tenen que mostrar, es tenen que identificar i aixis serà l´única manera que les persones podran regular-les.

En l´etapa que estem estudiant, educació infantil, penso que és fonamental treballar-les des de ben petits. És important parlar de sentiments, que el mestre tinga aquesta empatia que els infants necessiten en tot moment, i treballar amb més força amb els infants que són els que no es porten bé, que donen més problemes... ja que ells seràn els que més ens necessitaran.




A continuació mostri la definició d´emoció que hem cercat entre totes les meves companyes a la dinàmica de la classe d´avuí junt al nostre mestre Iñaqui.




Es un estat d´ànim canviant i temporal provocat per un estímul intern o extern, que té un significat per a l´individu i que provoca una reacció tant física com psíquica (fictícia o real).





  A continuació mostri un vídeo per contextualitzar el que és una emoció, que parla del que  és una emoció i les seves manifestacions físiques.



No hay comentarios:

Publicar un comentario